//cerita akimohh.

Story About


edit

:h:ape bile dah bosan mcm nie la jadi nya x abis2 :131:aku asik edit blog jea mcm orang jakun tengok semalam blog:face31: aku rupe lain kan sekrang lain:face33: yeahh lawa x kalau:face24: x lawa x pe la hehe:face37: edit mengedit nie semua keje aku:132: la aku mmng suke edit2 nie haha x tahu kenapa dari dulu :face1:dulu aku selalu edit profile myspce aku entah :face16:ape jea aku edit p lawa la haha banga pulak :face14:aku nie yeahh sekaran:face34:g aku edit blog pulak sebab :face65:myspace aku dah x buka lagi orang sekrang main muke:face9: buku jea haha kesian kau myspce dah xd orang gune yeahh sebab kau lembab :face2:macam siput tahu hahaha keje aku kalau buka laitop kea komputer:91: kea mesti edit x edit blog aku edit gambar atau ape jea lagi haha .. tengok la gambar aku semua fake edit tapi aku edit x la:face61: ketara sangat .. ade orang naik meluat kut tgk semua pic:face57: aku edit .. aku kasi buto :49:la sape meluat aku x suruh:face52: pun kau meluat ok n x suruh pun kau tengok kau :face58:yang gedik nak tengok bagai:face43: asal lepas tuh nak kutuk2 mmng aku x suke hahaha .. :119: k la sampai sini jea la akim membebel hari nie dah x tahu nak membebel ape lagi k layan lagu d blog akim goodbye :face60:

Bonjour Fellas!

Hello Im akimohh.16 years young and stay at johor bahru.malaysia.
jangan copy cat saya punya antry and pape jea la nnti saya kill awak haha boii selamat follow saya and bace entry saya k huhuhu

si comel saya

resize image

name:nur adrienna natasha
dok kat jb jugak
dia sangat comel d hati saya huhu
jangan kacau dia kerana dia milik saya ok hehe

Memories



music